سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا شیرخشک در چاق شدن صورت موثر است؟

شیر خشک علاوه بر مصرف نوزادان، برای کودکان بالای 5 سال و بزرگسالان نیز قابل استفاده است. شیر خشک بزرگسالان علاوه بر این‌که به سلامت بدن کمک می‌کند، می‌تواند به‌عنوان مکمل غذایی ارزن قیمت برای تامین انرژی و پروتئین مورد نیاز در طول روز، بالا بردن سیستم ایمنی، رشد بهتر استخوانها، تقویت مادران شیرده، افزایش وزن و چاقی، افزایش انرژی بدن و رشد عضلات حتی برای ورزشکاران و بدنسازان نیز مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این، می‌توان از آن برای چاقی (پر شدن) صورت نیز استفاده نمود.

این محصولات با تامین مواد غذایی مورد نیاز بدن مانند ویتامین ها، کربوهیدرات، مواد معدنی ضروری غنی شامل پتاسیم، آهن، روی، کلسیم، سلنیوم،و ویتامین های A,D,C ، امگا 3 و 6 و پروتئین می‌توانند به چاقی صورت کمک نمایند. البته پروتئین و کربوهیدرات موجود در این محصولات، نقش برجسته‌ای در چاقی صورت دارند. در ضمن، مواد مغذی شیر خشک نسبت به شیر مایع، بسیار بیشتر است. برای مصرف شیر خشک می‌توانید آن‌را با آب حل نمایید.

مصرف شیرخشک قبل از صرف صبحانه تاثیر بیشتری بر روی چاقی صورت دارد. همچنین برای افزایش کارآیی شیر خشک برای پرشدن صورت می‌توان آن را همراه جوانه گندم یا با آرد برنج مصرف نمود. البته خود جوانه گندم برای چاقی بدن و صورت از اثرات بالایی برخوردار است. ترکیب این دو می‌تواند مواد مغذی بیشتری به بدن برساند و می‌توانند علاوه بر چاقی صورت، اندام شما را نیز چاق‌تر نمایند. البته برای جلوگیری از چاقی شکم و پهلو، باید در بازه زمانی مصرف شیر خشک، ورزش روزانه را رعایت نمایید.

اگر می‌خواهید در طولانی مدت از این مکمل غذایی استفاده کنید ، توصیه می‌شود جهت پیشگیری از صدمات کبدی، با پزشک متخصص، مشورت نمایید.

 

برندهای مختلفی از شیر خشک برای چاقی صورت وجود دارد که در فروشگاه اینترنتی آسوکالا می‌توانید آن‌را تهیه نمایید.